Om skolen

SOSU Esbjerg er en uddannelsesinstitution, der afklarer og uddanner til det grundlæggende niveau inden for social-og sundhedsområdet.

Vi benyttes også flittigt som kursussted og afholder længerevarende efteruddannelser, AMU-uddannelser, kortvarige kurser og temadage.

Vi har rigtig flotte tiltalende fysiske rammer samt kantine.

SOSU Esbjerg, Gjesinglund Allé 8, 6715 Esbjerg N.

E-mail: post@sosuesbjerg.dk Web: www.sosuesbjerg.dk

CVR-nr.: 29554390 EAN-nr.: 5798000558083

Mere om skolen

Kvalitetsarbejdet har det formål, at skolen lever op til de lovmæssige krav som det er udtrykt i kapitel 2 i Bekendtgørelse om erhvervsuddannelser samt i lov om gennemsigtighed og åbenhed i uddannelserne.

Vedtægter, strategier, regler, aftaler, mission og vision, værdier.

Alt formelt og relevant information om vores uddannelser samlet alfabetisk.

Organisation

SOSU Esbjerg er en selvstændig institution under staten.Den overordnede ledelse varetages af bestyrelsen, der overfor Undervisningsministeriet er ansvarlig for skolens drift og økonomi - herunder forvaltningen af de statslige tilskud, samt fastlægger skolens overordnede og langsigtede uddannelsespolitik indenfor gældende lovgivning.

Vores strategi og værdier:

Skrevet, sunget og fremført af elever og ansatte

SOSU Esbjerg musikvideo 2022

"Vi er sociale..