Evalueringer

ETU

Skolen arbejder kontinuerligt med at udvikle kvaliteten i uddannelserne.

Et af værktøjerne er årlige tilfredshedsundersøgelser blandt eleverne. Til at forestå analysen og rapporteringen af undersøgelsen er der indgået et samarbejde med konsulent- og analysebureauet ASPEKT.

Formålet med undersøgelsen er at: sikre at ressourcer anvendes effektivt på skolen sikre at kvaliteten af uddannelserne er tilfredsstillende skabe dialog og læring på tværs af områder decentralt i organisationen omkring det løbende forbedringsarbejde

Læs den aktuelle rapport om, hvad eleverne mener om skolen og uddannelserne ved at klikke på nedenstående link:

Selvevaluering 2023

- Elevfravær på skolens grund- og hovedforløb

Selvevaluering 2022

I 2022 valgte skolen i selvevalueringen at sætte fokus på Læringscaféen.

Ovenpå Corona-nedlukningerne ønskede skolen at udvikle det tilbud, som Læringscaféen er udtryk for. Læringscaféen rummer mange af de supplerende pædagogiske aktiviteter, der er til eleverne – uden for undervisningslokalet. Dermed er Læringscaféen et stort aktiv i læringsmiljøet på skolen.

Skolens ville med selvevalueringen danne grundlaget for den fortsatte udvikling af Læringscaféen – med udgangspunkt i elevernes ønsker og behov samt i den pædagogisk tilgang og tilrettelæggelse.

Bilag

Undervisningsmiljøvurdering (UMV) på skolen bliver udarbejdet i et samarbejde mellem skolens arbejdsmiljøorganisation og elevrådet. Undervisningsmiljøvurderingen indeholder elevernes vurdering af skolens fysiske, psykiske og æstetiske undervisningsmiljø.

På baggrund af denne vurdering drøfter arbejdsmiljøorganisationen og elevrådet konklusionerne og en evt. handlingsplan.